Today :: survey
& What’s the weather like? cold and windy
& What did you do? went to the doctors and talked on the fone all day
& Have you eaten breakfast yet? i didnt eat breakfast no
& What did you eat? …nothing…i only had mcdonalds for lunch
& What do you see when you like out the window or door or peephole? my neighbors house
& Have you exercised? cant move
& What do you plan to do for the rest of the day or tomorrow? richards comn over tomorow
& When did you wake up? 4, then 6 55, then 8, then 10, then 11 lol
& Have you eaten lunch yet? mcdonalds
& What did you eat? ^
& Have you gone out to eat and where? …mcdonalds
& Did you buy anything? yessss!
& Has something changed drastically today? um yeah sorta i guess…i found out i hafta take physical therapy for the first time in my life
& Are you happy? no
& Did you sing aloud today? yeah lol i just did actually “smile for me daddy, i wanna see ur grill, u wanna see my what, ur ur grill, ur ur ur grill…”
& Did you talk to a friend on the phone? my boyfriend
& On AIM? yup
& In person? garret
& Did you get mail? hah no
& What was it (junk, bills, personal letters)? nothing
& How many times have you gone to the bathroom so far? like twice hahaha
& Have you taken a nap? well idk if they counted as naps…but i guess yeah?
& How long have you been on the computer? hahaha like allllllll day
& What are you listening to at the moment? this gay song called “stupid girl”
& What is one thing that happened today that you will never forget? finding out i had to take physical therapy
& Is anyone in the room with you? no
& How many people are on your buddy list, if you’re on it? 23
& Are you feeling lazy? omg yes
& Are you feeling bored? mmhm
& What have you accomplished today? eaten once, gone to the doctor, listened to music, and talked on the fone…OH and i watched one tree hill and beauty & the geek
& Was there any questions that were repeated? lol ummmm yeah richard repeated alot of questions lol but it was fun


dang thats all? eh oh well…


pray for me plzz…i tore a ligament in my ankle…and it could pretty much get worse in my life…cos ive sprained my ankle (the same one every time) 6 times in the past 7 years.  the doctor said to be verrrrry careful cos it could affect me ever playing volleyball again.  i was gunna play this spring…but now i cant.  and i hafta take 4 weeks of physical therapy…going 3 days a week.  its not gunna be fun but o well…it needs to get better…like now.  but yeah just plllz pray for me.  thnx!!!

Advertisements

9 thoughts on “”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s